Ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур
Аддзел інфармацыі, публікацыі і выкарыстання дакументаў установы “Дзяржаўны архіў Гродзенскай вобласці”
Чарняк Анастасія Міхайлаўна – загадчык аддзела
Хеладзе Святлана Аляксандраўна – архівіст 1 кв. катэгорыі
Адрас: 230005, г. Гродна, вул. Дзяржынскага, 84, каб. 1, тэл.: 8 (0152) 55-74-57
Графік прыёму грамадзян: Пн. 8.00-13.00, 14.00-20.00, Аў.-Пт. 8.00-13.00, 14.00-17.00
Згодна з пералікам адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджаным Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 “Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян”, архіў выконвае наступныя адміністрацыйныя працэдуры:
Найменне адміністрацыйнай працэдуры | Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца | Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры | Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры | Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры | Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
18.25. Выдача архіўнай даведкі (архіўнай копіі, архіўнай выпіскі, інфармацыйнага ліста) па запытах сацыяльна-прававога характару (складаецца на аснове архіўных дакументаў, якія не ўтрымліваюць звестак, якія адносяцца да асабістай таямніцы грамадзян): | |||||
18.25.1. якія тычацца маёмасных і спадчынных правоў грамадзян | дзяржаўная архіўная ўстанова, тэрытарыяльны (гарадскі або раённы) архіў мясцовага выканаўчага і распарадчага органа | заява дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы | 0,5 базавай велічыні – пры праглядзе дакументаў за перыяд да 3 гадоў 1 базавая велічыня – пры праглядзе дакументаў за перыяд звыш 3 гадоў | 15 дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці дадатковага вывучэння і праверкі – 1 месяц | бестэрмінова |
18.25.2. не датычным маёмасны і спадчынных правоў грамадзян | дзяржаўная архіўная ўстанова, тэрытарыяльны (гарадскі або раённы) архіў мясцовага выканаўчага і распарадчага органа | заява | бясплатна | 15 дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці дадатковага вывучэння і праверкі – 1 месяц | бестэрмінова |
18.26. Выдача архіўнай даведкі (архіўнай копіі, архіўнай выпіскі) па запытах сацыяльна-прававога характару, што тычацца архіўных дакументаў, якія змяшчаюць звесткі, якія адносяцца да асабістай таямніцы грамадзян | дзяржаўная архіўная ўстанова, тэрытарыяльны (гарадскі або раённы) архіў мясцовага выканаўчага і распарадчага органа | заява пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу дакумент, які пацвярджае права атрымання ў спадчыну (пры выдачы пасля смерці грамадзяніна яго спадчыннікам) |
бясплатна | 15 дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці дадатковага вывучэння і праверкі – 1 месяц | бестэрмінова |
Звяртаем увагу, што ў заяве, якая падаецца фізічнай асобай у электроннай форме або нарачным (кур’ерам) або з дапамогай паштовай сувязі ў пісьмовай форме, падлягае ўказанню ідэнтыфікацыйны нумар такой фізічнай асобы (пры яе наяўнасці).
Плата за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры ажыццяўляецца праз сістэму” Разлік ” (АРІП) пасля атрымання кансультацыі спецыяліста.
Парадак абскарджання адміністрацыйных рашэнняў
У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-З “Аб асновах адміністрацыйных працэдур” рашэнні Дзяржаўнага архіва Гродзенскай вобласці, прынятыя ў выніку ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, могуць быць абскарджаны зацікаўленымі асобамі ў адміністрацыйным (пазасудовым) парадку ў вышэйстаячы орган – галоўнае ўпраўленне юстыцыі Гродзенскага аблвыканкама.
Абскарджанне адміністрацыйнага рашэння ў судовым парадку ажыццяўляецца пасля абскарджання такога рашэння ў адміністрацыйным (пазасудовым) парадку.
Ацаніць якасць ажыццяўлення архівам адміністрацыйных працэдур можна на Партале рэйтынгавай ацэнкі якасці аказання паслуг арганізацыямі Рэспублікі Беларусь