Адміністрацыйныя працэдуры

Ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур

Аддзел інфармацыі, публікацыі і выкарыстання дакументаў установы “Дзяржаўны архіў Гродзенскай вобласці”

Чарняк Анастасія Міхайлаўна – загадчык аддзела

Хеладзе Святлана Аляксандраўна – архівіст 1 кв. катэгорыі

Адрас: 230005, г. Гродна, вул. Дзяржынскага, 84, каб. 1, тэл.: 8 (0152) 55-74-57

Графік прыёму грамадзян: Пн. 8.00-13.00, 14.00-20.00, Аў.-Пт. 8.00-13.00, 14.00-17.00

Згодна з пералікам адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджаным Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 “Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян”, архіў выконвае наступныя адміністрацыйныя працэдуры:

Найменне адміністрацыйнай працэдуры Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
1 2 3 4 5 6
18.25. Выдача архіўнай даведкі (архіўнай копіі, архіўнай выпіскі, інфармацыйнага ліста) па запытах сацыяльна-прававога характару (складаецца на аснове архіўных дакументаў, якія не ўтрымліваюць звестак, якія адносяцца да асабістай таямніцы грамадзян):          
18.25.1. якія тычацца маёмасных і спадчынных правоў грамадзян дзяржаўная архіўная ўстанова, тэрытарыяльны (гарадскі або раённы) архіў мясцовага выканаўчага і распарадчага органа заява   дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы 0,5 базавай велічыні – пры праглядзе дакументаў за перыяд да 3 гадоў   1 базавая велічыня – пры праглядзе дакументаў за перыяд звыш 3 гадоў 15 дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці дадатковага вывучэння і праверкі – 1 месяц бестэрмінова
18.25.2. не датычным  маёмасны і спадчынных правоў грамадзян дзяржаўная архіўная ўстанова, тэрытарыяльны (гарадскі або раённы) архіў мясцовага выканаўчага і распарадчага органа заява бясплатна 15 дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці дадатковага вывучэння і праверкі – 1 месяц бестэрмінова
18.26. Выдача архіўнай даведкі (архіўнай копіі, архіўнай выпіскі) па запытах сацыяльна-прававога характару, што тычацца архіўных дакументаў, якія змяшчаюць звесткі, якія адносяцца да асабістай таямніцы грамадзян дзяржаўная архіўная ўстанова, тэрытарыяльны (гарадскі або раённы) архіў мясцовага выканаўчага і распарадчага органа заява

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу   дакумент, які пацвярджае права атрымання ў спадчыну (пры выдачы пасля смерці грамадзяніна яго спадчыннікам)
бясплатна 15 дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці дадатковага вывучэння і праверкі – 1 месяц бестэрмінова

Парадак абскарджання адміністрацыйных рашэнняў

У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-З “Аб асновах адміністрацыйных працэдур” рашэнні Дзяржаўнага архіва Гродзенскай вобласці, прынятыя ў выніку ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, могуць быць абскарджаны зацікаўленымі асобамі ў адміністрацыйным (пазасудовым) парадку ў вышэйстаячы орган – галоўнае ўпраўленне юстыцыі Гродзенскага аблвыканкама.

Абскарджанне адміністрацыйнага рашэння ў судовым парадку ажыццяўляецца пасля абскарджання такога рашэння ў адміністрацыйным (пазасудовым) парадку.

 Ацаніць якасць ажыццяўлення архівам адміністрацыйных працэдур можна на Партале рэйтынгавай ацэнкі якасці аказання паслуг арганізацыямі Рэспублікі Беларусь

Сайт Президента Республики Беларусь Сайт Архивы Беларуси Министерство юстиции Республики Беларусь Национальный правовой Интернет-портал Республики Беларусь Главное управление юстиции Гродненского облисполкома Белорусский научно-исследовательский институт документоведения и архивного дела Год качества